try another color:
try another fontsize: 60% 70% 80% 90%
Педагогическая сеть

К

warning: Creating default object from empty value in /home/profiorgua/domains/profi.org.ua/public_html/pedagog/modules/taxonomy/taxonomy.module on line 1390.

КРОКОВСЬКИЙ Іоасаф (рік народження невідомий — помер 1718, Київ)

— український освітній і церковний діяч. Закінчив Київську академію. У 80-х роках XVII ст. був її професором, згодом ректором (1693—1694). Збереглися рукописні латинські підручники, за якими він викладав курси риторики (1683) і філософії (1686—1687).

КУПІСЕВИЧ (Kupisiewicz) Чеслав (нар. 13.VII.1924, Сосновець)

— польський педагог, член Польської АН (1976). В 1966—1969 — працював в Інституті педагогіки у Варшаві, в 1969—1972 —проректор Варшавського університету. Працює на факультеті педагогіки. К. досліджує теоріїо і практику проблемного навчання.

КРЕТИНІЗМ (франц cre'unisme, від cretin — кретин, недоумкуватий)

— захворювання, що характеризується природженим слабоумством і затримкою фізичного розвитку внаслідок порушення функції щитовидної залози.

КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ

— дотримання основних вимог і правил людського співжиття, вміння знаходити правильний тон у спілкуванні з оточуючими. К. п. — важлива сторона морального обличчя людини.

КРУГОЗІР УЧНІВ

— уявлення, поняття й фактичні вщомості про предмети і явища природи, громадського життя й людської психіки, доступні учням на кожному етапі їх розумового розвитку. Основою К. у. є знання, які систематично й послідовно набуваються в школі у процесі навчання, а також участі в праці й громадському житті.

КУРДИБАХА (Kurdybacha) Лукаш (22.Х.1907, с. Лашки — 22.ХІІ.1972, Варшава)

— польський історик педагогіки, професор Варшавського університету (1951—1972). Організатор (1953) і керівник (1963—1968) Лабораторії історії педагогіки Польської АН, у 1968—1970 — директор Інституту педагогіки Варшавського університету; в 1970—1972 — головний редактор "Педагогічного квартальника". К.

КРИЗА (вікова) (від грец. крістц — вихід, переломний момент)

— період у житті дитини (як правило, в три, сім, одинадцять-тринадцять років), коли протягом виносно короткого часу (кілька місяців, рік) виявляються різкі й суттєві психологічні зрушення і зміни особистості, розвиток набуває бурхливого, стрімкого, кризового відтінку.

КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНА ТЕОРІЯ в психології

психології — теорія, яка визнає істотний вплив на психічний розвиток людини матеріальної і духовної культури, яка створюється й змінюється в ході суспільно-історичного процесу. Л. С.

КРУПСЬКА Надія Костянтинівна (26.11.1869, Санкт-Петербург — 27.11.1939, Москва)

— державний і партійний діяч СРСР, теоретик і організатор радянської педагогіки й системи народної освіти. В

КУРС НАВЧАННЯ (від лат. cursus — біг, рух)

— 1) Періодичний ступінь навчання у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах (технікумах): перший К., другий К. і т. д. 2) Закінчений у певних межах виклад будь-якої наукової дисципліни, галузі знання (див. Курсова система навчання).

RSS-матеріал